Alla inlägg under mars 2009

Matte tycker  att jag är som en dator.... antingen trött eller skällig! Vad då då.. jag tycker att det antingen är kul eller boooring.....sova i bilen hur kul är det? Tugga husses nya skor toppen!  Sno hushållspappret toppen! Ha varit å kollat på en golfbana..vet inte vad jag tror men matte säger att här skall vi vara snart.. Har samtidigt onda aningar för det tisslas om att matte å husse skall åka till Italien utan mig!!!!!!!!!!!!!!!!! Va säger ni voffsar kan det vara möjligt!

VOV; VOV; VOV; VOV

från Ceasare

så har jag klarat av valpkursen... blev kanske inte  kursetta men det var inte mitt fel.. Var en liten tävling på slutet där man skulle göra ett trix.. mitt var att inte skälla! fattar nån vicken uppoffring å bara ett poäng!

Fast äntligen fick vi leka! å..såkul vi hade!!!!fast blev lite deckad av LÄRARENS LAB men ok.. idag har jag varit super och hemma själv i flera timmar mmatte o husse är impade så ikväll gäller superrace!!!

trött esare




Vicken helg jag har haft... sprungit utan koppel hela dagarna. I like it!

Hjälpt matte med trädgårdsarbete typ jagat kratta och sopborste riktigt kul!

Började oxå med att gräva grönsakslanden blev lite skiten.. måste bada ikväll för att vara snygg på kursavslutet imorgon

Natti, natti

Cesare

Började inte bra..redan i söndags försvann matte! Vi lämnade henne vid ett stort fält. Visst blev man galen fast såklart fick jag ha husse för mig själv!

Men så i tisdags hämtade vi henne vid fältet Gissa om jag blev tokgla..

Sen jobb i onsdagsoch torsdags börjar bli rätt duktig på jobbet,man är väl ingen liten skitvalp längre. Idag har jag bara varit hemma med matte, men hon försvann i ett par timmar och det fixade ja jättebra. Duktiga, duktiga jag. Nu ska det snart åkas till landet

Ha en solig helg alla vovvar!

Cesare

har varit en händelselös vecka efter kursen. Har fått passa husse i nåra dar för han var sjuk och sen jobbet....enda fördelen med jobbet är lunchen i fredas var det chiliconcarne supersmaskis men jag blev alldeles orange i facet. Men så i morse när vi var ute så var det varmt(ganska) och soligt och som det luktade...jag nosade och nosade överallt...

vårskall från

Cesare

Precis innan vi skulle åka till kursen hände en liten olycka, men jag var skitsnabb på att hämta hushållspapper, nåt har man väl lärt sig..

Bortsett från att jag blev bortlyft från Jack Russeln.. vi hade en liten kamp å jag var tvungen att sätta honom på plats.. så var jag super! Inkallning, sitt, ligg, kolla på öron och tänder allt till KURSLEDARENS belåtenhet. Skällde lite men matte och jag fixade det med köttbullar

Matte vet inte vad som händer, men jag är skittrött

Natti Natti

Från Cesare

Fy vicket väder! Fattar inte hur brorsan står ut i allt det vita..

Som tur är har matte fått lite fason på kameran, fast det kan nog bli bättre

I varje fall lyckades hon få med en bild på ett av mina små experiment, som gjorde hemmet riktigt lagottotrivsamt. Min fråga var hur mycket papper ryms i tre toarullar och en hushållsrulle??? Alltså en enkel fråga som vi ibland måste ställa oss resultatet ser ni på bilden. Alltså svar=MYCKET

ha det så bra mina vänner!

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards