Direktlänk till inlägg 6 september 2009

TJOHOOOO!

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 6 september 2009 11:40

Äntligen tillbaka.. Sommaren gick fort och nu är allt som vanligt igen med långa tråkiga dagar. Skulle nog hellre bo på landet fast matte säger att grannarna nog är glada för att jag inte gör det. Fattar inte vad hon menar med det...Jag skäller ju inte HELA tiden och hoppar bara över staketet ibland, som när jag jagade den lömska katten och husse hittade mig under en altan två hus bort. Då var jag inte populär alls. Svårt att vara på topp jämt. Nu skall vi ut och leta efter kantareller ni vet såna där gula saker med godis på toppen

Voffs från Cesare

 
 
Torsten

Torsten

6 september 2009 20:17

Men jösses, broder, vi är verkligen lika!!! Har ju inte sett dej på länge, men du kan nog få va min "stand-in" då o då...typ när jag ska på kurs o så! Du har en mycket finare flytväst än mej, det ser jag ju...
Schysst med lite bilder, Cesare, jag har ju längtat så mycket efter dej!!!
Kramar broder!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

6 september 2009 21:52

Nä men hej Cesare det var längesedan. Kul att se dig igen, och ja...... ni är ju som tvillingar du och Torsten. Nu får du allt se till att matte bloggar lite oftare :-)
kulan

http://www.sykulan.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 september 2009 22:35

Som vi har längtat efter dej. Himmel och pannkaka så lika ni är du och Torsten. Ni kanske är enäggstvillingar? Nu vill vi läsa din blogg varje kväll, säg det till din matte.
pussar

http://lagottoflickorna

 
Saphira

Saphira

22 september 2009 09:17

hej, Cesar, välkommen tillbaka, en sån snygging du blir, Torsten har fått konkurens.

http://saphira

 
Stella

Stella

24 september 2009 09:06

Hallå där, var har du tagit vägen?? Saknar ju att läsa om dig och framförallt saknar vi alla fina bilder på dig!!

Kram

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grattis, Grattis till mig och Torsten och alla mina syskon födda 2008-10-04 hos Pia på Tiny Tuffts ! Så fort tiden går... från liten ulltott till stora snyggkillen, gullecesare ! Har firat dan med löviff-tallrik och lite presenter. Rätt nöjd! V...

ja.. då räcker det med att se på mej! Nu har vi fått papper på vad alla visste att jag har superhöfter . Hade inte behövts en så joxig fotografering för att se att jag har A-höfter. Våren tassar in och matte ljusnar. Veckorna segar sig fram och jag...

Hallå alla ! Goda nyheter..det börjar bli liv i min döing till matte. det var några vita oätliga saker som gjorde det   Fram mä kameran, men va katten hon har ju haft världens underbaraste sötaste lilla lagotto som motiv hela vintern! Ok, ok ...

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 25 februari 2010 19:22

Nä det var inte ja.. hotade bara eftersom den slöfocken aldrig lägger ut nåt.. Matte hatar snön och vill inte ta nåra utebilder ! Är just lite slö efter att ha jobbat hårt i nåra dar typ vaktat kontoret! Djädrans slit. och dessutom väntar ja på min...

Morsning! Har varit på landet i några dar. Tror att Torsten varit där och dansat för det var alldeles vitt och kallt. Var ute och leta efter honom nästan hela dagarna men hittade nada, snyft. Hur som helst så var det kul att raca runt i snön och in...

Skapa flashcards