Alla inlägg under oktober 2009

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 18 oktober 2009 21:34

Vovvning alla vovvar !

Söndag kväll igen och måndag i morron. Varken matte eller jag gillar måndagar men av olika anledningar..

Har varit jättenice på landet i helgen.

På bilderna ser ni hur lugn och fin jag är !!!! Tyvärr är det inte hela  sanningen.

Mina racebilder blir för stora och matte hinner inte med med kameran när jag rymmer över staketet (faktiskt bara två gånger på en heeeeeeeeeeeel helg!) tycker jag inte är nåt att snacka om.

Nu säger matte att jag skall bada. Jag vet inte det

Bäst att dra

Nattis från Cesare          Tungan ute

       Igår var det en stor dag , Min födelsedag ! GRATTIS ALLA MINA SYSKON !!!! dessutom var det kanelbullens dag, men jag såg inte en enda kanelbulle.. konstigt ?

Har vart på landet hela helgen SKITVÄDer. Matte grävde ner lökar och jag grävde upp dem. Lite hjälp får man ju ge..

Blev så djäkla skiten att jag omgående fick badas med utegångsförbud, vilket föranledde många irriterade skall !!!

Matte säger att det är dags att börja skolan nu va.... typ montessori ?? Vadå tror att jag hoppar !

Nu måste jag ut NUUUUUUUUUU

Nattis

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards