Alla inlägg under november 2009

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 15 november 2009 16:41

Voffs!

Så har dom gjort det igen... lämnat mig själv en hel vecka! Ja, ja inte helt själv men dom stack matte & husse. bara så där ! Min nanny tröttade ut mig med massor av promenader så ja har slaggat nästan hela helgen sen dom kom.

Kollar er andra å blir lite avis..jag är ju en stadshund och går koppelprommisar medans ni röjer i skogen ?

Men det är rätt ok vi är många dogs här.. nästan varje dag träffar jag Charlie, en liten gammal terrier, han är blind å måste nosa på mig och Floyd en dvärgsnauscher. Kul kille som skäller lite. Å så är det ALICETungan ute supersnygg lagottotjej och dobermantjejerna oxå kul men dom är lite stora.,å jättemånga mer.

Har hört hemska rykten om att jag skall klippas igen..tips om hur man slipper ?

Matte har lovat sköta min blogg bättre. Ok den som lever får se !

Allt för idag

Sleep tight !

Cesare       


Skapa flashcards