Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Diplomerad!

så har jag klarat av valpkursen... blev kanske inte  kursetta men det var inte mitt fel.. Var en liten tävling på slutet där man skulle göra ett trix.. mitt var att inte skälla! fattar nån vicken uppoffring å bara ett poäng!

Fast äntligen fick vi leka! å..såkul vi hade!!!!fast blev lite deckad av LÄRARENS LAB men ok.. idag har jag varit super och hemma själv i flera timmar mmatte o husse är impade så ikväll gäller superrace!!!

trött esare




 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

26 mars 2009 22:24

Grattis, tänk att vi har fått en Diplomat.!!!
pussar

http://lagottoflickorna

 
Stellas matte

Stellas matte

26 mars 2009 22:32

Åh vad duktig du är!!! Både diplomerad och ha varit ensam hemma, nu kan du köra järnet i flera dar :-)

Stella har lagt sig för natten, hon har nog ont, vill inte göra något annat än att sova, tror att det är hundars sätt att läka, vi tror nog att det är bättre i morgon!

Sov nu så gott snyggCesare och var stolt över dig själv!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

26 mars 2009 22:56

Woow, har du fått diplom??? Jag är som vanligt jädrans stolt över dej...du går från klarhet till klarhet!!! Jag har också haft superrace ikväll men bara ett kort ett, blev trött... Sov gott min duktige bror!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

27 mars 2009 02:21

Hi hi, ja en riktig Diplomat är du nu Cesare, tycker nog att du även skall få diplom för att du sköter dig så bra när du äe ensam
kulan

http://www.sykulan.se

 
Molle&Litzi

Molle&Litzi

27 mars 2009 11:43

Åj läste lite fel, diplomberad.
Diplomat?! Vad fick Du för gott?
Superduktigt lille kusin.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Acke och Primo

Acke och Primo

30 mars 2009 17:03

Ciao bello! Vihar ju inte varit in här hos dig på ett tag, men ser och läser att du håller ställningarna!! Tycker du är mycket duktig och väldigt flitig liten gosse, speciellt när vi läser om vilka fantastiska experiment du gör;) Kan tänka mig att "Toahushållspappers" experimentet var väldigt uppskattat av din husse och matte!

Duktig på kurs ser vi oxå att du varit....bara att gratulera!
Tjingeling på dig grabben!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grattis, Grattis till mig och Torsten och alla mina syskon födda 2008-10-04 hos Pia på Tiny Tuffts ! Så fort tiden går... från liten ulltott till stora snyggkillen, gullecesare ! Har firat dan med löviff-tallrik och lite presenter. Rätt nöjd! V...

ja.. då räcker det med att se på mej! Nu har vi fått papper på vad alla visste att jag har superhöfter . Hade inte behövts en så joxig fotografering för att se att jag har A-höfter. Våren tassar in och matte ljusnar. Veckorna segar sig fram och jag...

Hallå alla ! Goda nyheter..det börjar bli liv i min döing till matte. det var några vita oätliga saker som gjorde det   Fram mä kameran, men va katten hon har ju haft världens underbaraste sötaste lilla lagotto som motiv hela vintern! Ok, ok ...

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 25 februari 2010 19:22

Nä det var inte ja.. hotade bara eftersom den slöfocken aldrig lägger ut nåt.. Matte hatar snön och vill inte ta nåra utebilder ! Är just lite slö efter att ha jobbat hårt i nåra dar typ vaktat kontoret! Djädrans slit. och dessutom väntar ja på min...

Morsning! Har varit på landet i några dar. Tror att Torsten varit där och dansat för det var alldeles vitt och kallt. Var ute och leta efter honom nästan hela dagarna men hittade nada, snyft. Hur som helst så var det kul att raca runt i snön och in...

Ovido - Quiz & Flashcards