Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Lungt igen!

Nu har det blivit lugnt på landet igen ! för vi är hemma. Vicken helg vi haft- Matte har krypit i rabatterna eller varit i växthuset å ja har RACAT, VOVVAT på alla som gick förbi/rörde sig. Matte var tokig på mej, men är det tacken för att man vaktar???????? har badat och grillat och inte minst GÅTT MIN FÖRSTA GOLFRUNDA och hör och häpna jag skötte mig bra!!! Gosse mig.

Nu måste jag nog slagga in

Natti, natti från

Cesare

 
 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

3 maj 2009 22:25

Men duktiga dej, du har skött dej!!!!
Vi blir så stolta kan du tro. Snodde du inte ens en enda golfboll?
pussar lille sötnos

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

4 maj 2009 00:22

Hej Cesare, vad skönt det ser ut att bada.
Vad roligt att du fick gå med på golfrundan. Stella var ju hos mig på Koberg idag, men hon fick inte gå med ut.
Ha det så bra krulltotten
kulan

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

4 maj 2009 07:17

Mattar....suck....Tycker inte du också att dom bryr sej lite väääl mycke'?
Du såg ut att ha haft en superskön helg!
Ha det gott !

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

4 maj 2009 09:11

Tänk va konstiga dom är som inte uppskattar när vi vaktar, min matte blir jättearg på mig när jag skäller ut folk som går för nära min trädgård, jag funderar på att ta ett snack med facket faktiskt!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

4 maj 2009 21:13

vad duktig du är som kan vakta, att de inte fattar och spela golf också. det låter som nåt det.

http://saphira

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grattis, Grattis till mig och Torsten och alla mina syskon födda 2008-10-04 hos Pia på Tiny Tuffts ! Så fort tiden går... från liten ulltott till stora snyggkillen, gullecesare ! Har firat dan med löviff-tallrik och lite presenter. Rätt nöjd! V...

ja.. då räcker det med att se på mej! Nu har vi fått papper på vad alla visste att jag har superhöfter . Hade inte behövts en så joxig fotografering för att se att jag har A-höfter. Våren tassar in och matte ljusnar. Veckorna segar sig fram och jag...

Hallå alla ! Goda nyheter..det börjar bli liv i min döing till matte. det var några vita oätliga saker som gjorde det   Fram mä kameran, men va katten hon har ju haft världens underbaraste sötaste lilla lagotto som motiv hela vintern! Ok, ok ...

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 25 februari 2010 19:22

Nä det var inte ja.. hotade bara eftersom den slöfocken aldrig lägger ut nåt.. Matte hatar snön och vill inte ta nåra utebilder ! Är just lite slö efter att ha jobbat hårt i nåra dar typ vaktat kontoret! Djädrans slit. och dessutom väntar ja på min...

Morsning! Har varit på landet i några dar. Tror att Torsten varit där och dansat för det var alldeles vitt och kallt. Var ute och leta efter honom nästan hela dagarna men hittade nada, snyft. Hur som helst så var det kul att raca runt i snön och in...

Ovido - Quiz & Flashcards