Direktlänk till inlägg 12 maj 2009

Gullig lagottosöker ny matte !

Måndan började bra! PÅ andra morronrundan ficj ja bada i min favvo Spa som jag hittat....sen blev ja trött å nanande snällt hemma till husse tog ut mig på lunchen.. å sen kom matte hem tidigt å hade med sig en ny lekis.. typ snurra där det göms godis skitkul ! Här börjar problemen.. matte kamera å dator gillar iinte varandra så datorn vill inte ta emot bilderna Ja som va så himla cool! Idag skulle ja med till jobbet... in i bilen, runt som en galning, kastade mig ner på golvet under ratten, tvärstopp matte började bli lite irriterad. Sen skulle vi köra lite grejer på jobbet å då är jag cirkusartist å kastar mig elegant ut genom baklucka. Verkligt snyggt hopp, men blev det uppskattat ? nä matte blev hysterisk fattar ni? sen skötte ja mig en liten stund efter kalopsen. Når vi skulle hem försvann matte in i hundaffären för att köpa en grej.. godis trodde ja nähe.. jag blev fastspänd i bilbältet.

EN KEDJAD LAGOTTO är en sur lagotto!!!!!

Nog bäst att natta

Cesare

 
 
Torsten

Torsten

12 maj 2009 23:06

å, du är så välkommen hit....matte vill nog ha 2 söta lagottosar!!! Här blir man inte kedjad! Kom hit!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

12 maj 2009 23:55

Vilken tur att det inte hände en olycka!!!!
Även en Lagotto ska vara fastspänd i bilen, det förstår du väl Cesare? Var snurran kul? Du måste berätta om den. Bilderna väntar vi så gärna på att få se.
Hoppas du sover gott efter äventyret.
pussar

http://lagottoflickorna

 
kulan

kulan

13 maj 2009 01:24

Njae, jag tror nog inte att du vill ha en ny matte, men om det är så, så får du gärna flytta hit.:-)
Men du förstår, man måste sitta fint i bilen så det inte händer en olycka
Puss o kram
kulan

http://www.sykulan.se

 
Stella

Stella

13 maj 2009 08:06

Kom du hit Cesare!! Inte så långt att åka och du har nära tillbaka om du ångrar dig..
Men du, man ska faktiskt vara fastspänd eller inburad i bilen, jag tror att din matte är väldigt rädd om dig!
Puss på dig

http://blondinstella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Grattis, Grattis till mig och Torsten och alla mina syskon födda 2008-10-04 hos Pia på Tiny Tuffts ! Så fort tiden går... från liten ulltott till stora snyggkillen, gullecesare ! Har firat dan med löviff-tallrik och lite presenter. Rätt nöjd! V...

ja.. då räcker det med att se på mej! Nu har vi fått papper på vad alla visste att jag har superhöfter . Hade inte behövts en så joxig fotografering för att se att jag har A-höfter. Våren tassar in och matte ljusnar. Veckorna segar sig fram och jag...

Hallå alla ! Goda nyheter..det börjar bli liv i min döing till matte. det var några vita oätliga saker som gjorde det   Fram mä kameran, men va katten hon har ju haft världens underbaraste sötaste lilla lagotto som motiv hela vintern! Ok, ok ...

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 25 februari 2010 19:22

Nä det var inte ja.. hotade bara eftersom den slöfocken aldrig lägger ut nåt.. Matte hatar snön och vill inte ta nåra utebilder ! Är just lite slö efter att ha jobbat hårt i nåra dar typ vaktat kontoret! Djädrans slit. och dessutom väntar ja på min...

Morsning! Har varit på landet i några dar. Tror att Torsten varit där och dansat för det var alldeles vitt och kallt. Var ute och leta efter honom nästan hela dagarna men hittade nada, snyft. Hur som helst så var det kul att raca runt i snön och in...

Ovido - Quiz & Flashcards