Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 26 januari 2009 21:59

Måndagen började bra.. Tack Torsten för den fina utmärkelsen! Matte skulle jobba hemma på förmiddagen och jag kan inte fatta varför hon blev helt vild när jag också ville läsa.. Kan snart.. Jag blev sur och började vrålskälla och då fick jag i varje fall gå ut, sen hade hon viktiga möte, vad kan vara viktigare än jag the King, så när hon gick blev jag tok. Hoppade upp på stora skinnpallen och pissade rätt kul, sen var jag bara allmänt lite småjobbig. Meli babysittern hotade att lämna mig..då somnade jag. Sen hade matte märkt att jag smakat lite på den italienska portföljen, så var hon sur igen, så för att liva upp matte och husse började jag med fina balanskonster på sofforna, lyckades erövra en låg bokhylla och liten promenad bland de trevliga växterna i fönsterkarmen..

Matte hoppas att jag somnar snart och kanske om jag skall orka i morgon för då skall jag med till jobbet och matte är hyper..

Sov Gott från

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards