Alla inlägg den 28 april 2009

Tisdag började värre än månd.. väckte å släpade ut husse typ 05.30 sen blev ja så himla trött igen fick slagga i badrummet(min favvo).. Piggnade till och solklart blev ertappad i sängen med en sko ! Hörde ja några FYYYYYYYY

Kamp om att få på halsbandet..skulle med till jobbet. Väl där försökte ja kasta mig ut utan koppel. Typ hysterisk matte fattar ni? Korv Stroganoff till lunch var ok å sen lunchpromenad åt ena hållet drog ja (matte i 45-vinkel) tillbaka drog matte..jämlikhet tycker ja Sen skulle vi hämta upp matte2 på andra skolan blev skitglad att se henne så jag försökte raca i bilen..jäkla liten bil-lösning=husbil Matte var SUR mumlade nåt om hopplös-vadå ja?

Blev inslängd hemma å matte drog till möte

Husse kom snart å vi gick ut.. hemma igen alla VOVOVOVO det gäller att fatta va jag säger Å YES! dom ä inte så korkade ändå! med frisbee och vattenflaska tågade vi ut på heden..vi bor där Å jag fick springa LÖS MITT I STAN, Vattenflaskan var kul å frisbeen jag sprang själv å inte bort (Lilla jag är pricken på ena bilden) Nu väntar jag på middag å sen måste jag nog vila till imon få se hur det blir då?

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards