Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 8 februari 2009 11:11

Just när jag ska slå spiken i barskåpet ser jag att det fattas några pavor har den lilla larven svept allt eller.. Gerhard ! skriker jag.. Plötsligt kommer han farande och väser NIIICHT GERHARD ICH BIN GüNTER!!!! Han far upp på väggarna...Cesare jagar upp honom i bokhyllan.. Vad katten vill han och hur har han kommit hit???:: Han far sjungande vidare mot fönstret ICH VILL singen und tanzen sjunger han med en gäll röst Och DÅ förstår jag han tänker göra en kupp på MELODIfestivalen.. DET FÅR INTE HÄNDA! Ser honom inte. å där han kommer ut från kylskåpet och runt munnen hänger rester av den tryffelburk han satt i sig.. Cesare blir galen!!!! DEn skulle ju kunnat användas för spårning. Günter skriker JAG GILLAR INTE LAGGOTTOS

Kastar sig ut för balkongen, försöker ta sig in i min bil, försvinner..Cesare och jag letar/nosar Cesare nosar upp honom strax framför  Scandinavium.....Vi övermannar honom med en bajspåse i sista minut.. 

Cesare bär iväg med honom till polishuset. ALLA POLISERNA ÄR LÄTTADE OCH SKRATTAR OCH DANSAR!! Imorgon sätts slymige Günter på Tysklandsbåten...Adjöss!!!!! Efter detta blev jag helt utmattad och somnade i soffan

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards