Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 19 februari 2009 22:26

Precis när matte tänkte stampa kameran till bitar (hon är lite otålig) gjordes nytt försök och jag fastnade på bilden yes...

Kram

Cesare

Av Tiny Tuft´s Cesare Di Spartaco - 19 februari 2009 21:48

Inga bilder idag heller.. Mattes kamera har blivit knäpp. Dags för ny så hon inte missar hela min uppväxt. Har haft en bra da på jobbet och till mattes förvåning skötte jag mig idag oxå!!!! Fick möblera om lite på kontoret..min filt fick flyttas till under skrivbordet gjorde jag alldeles själv (stolt!)

På andra kontoret kunde vi ha dörren öppen utan att jag försvann.. Har inte bitit någon annan än matte men det var bara för att jag var hungrig, man måste ju markera! Och sen är det alldeles vitthär oxå.. Matte är sur för hon vill börja plantera... skall bli kul hon gräver ner och jag gräver upp Vilken match! Får se hur det går med den dödsdömda kameran?

Natti natti all dogs

Cesare

Ovido - Quiz & Flashcards